Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2018 20:20 - Я да видим, кой е в градинката ми?!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5016 Коментари: 16 Гласове:
-7

Последна промяна: 12.01.2018 21:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                      image  
       
                           image

                           image

                            image

                            image
Ето и от предишна зима, една изненада :)


image






Гласувай:
14



1. krassko - Това не е честно:)
04.01.2018 20:45
Като куче душа из дворовете и градините да видя кокичета
и няма, и няма, а при теб са толкова големи...
Да се надяваме че през следващите дни ще видя някъде ако ми остане време,
че сега гледам тенис почти по цял ден.
Голяма късметлийка си:)
цитирай
2. vesever - Краси, аз съм бързак, затова при мен ...
04.01.2018 21:37
Краси, аз съм бързак, затова при мен всичко се случва по-рано от нормалното ;)
Е, други зими чак към края на януари се показват, сега са тук твърде рано, и нарцисите са наболи, като нищо ще цъфнат и те до края на месеца, ако се задържи топло...

цитирай
3. pvdaskalov - * 1 *
04.01.2018 23:01
Аз пък, Весе, искам да ми дадеш котака под наем за следващото лято да спре маршировките и надбягванията на мишките по тавана.
Колкото до кокичетата и музиката - нямам думи. Маестро Ганини е пуснал интересен постинг за Швейцария, но не се е сетил да го озвучи с нещо, например от Паганини.
Да са ти честити всички бивши и бъдещи празници!
Жива и здрава!
П и е р
цитирай
4. vesever - Пиер, ние тук сме женско царство, ...
05.01.2018 00:17
Пиер, ние тук сме женско царство, откъм котаци, имам 4 женски в момента. Предполагам, не са по-лоши ловци от мъжките....знае ли човек.

Благодаря ти! И аз винаги казвам, че постингите трябва да имат озвучаване, инак не са пълни...
Ще видя Маестрото утре заран...
Живи и здрави и вие!
цитирай
5. delianaangel - Толкова мили и с нежна чистота!
05.01.2018 10:20
Прекрасно и вълшебно стихче!
цитирай
6. sande - Поздрави, Коста ! Благодаря за посвещението !
05.01.2018 11:08
И най-добри пожелания !
цитирай
7. valeska - ...
05.01.2018 12:05
Топлото време ги е подлъгало... Горките!:(
цитирай
8. planinitenabulgaria - Нещо има да се случва...
05.01.2018 12:43
След като се прибрах от Америка, тръгвайки да видя имам ли вече кокичета, отварям за секунди блога. И в него - кокичета.
цитирай
9. krassko - А ти наистина си пъргавелка
05.01.2018 14:09
Така бързо сложи кокичетата най горе на Първа че нямам думи.
Шегувам се разбира се, аз съм доволен че Гришо спечели и втория си мач,
но утре трябва да се става рано, защото следващия му мач е след 6 сутринта.
Сега слушам Бетовен и се чудя как измами системата и клиповете ти вече звучат,
а до сега се появяваха със затворена музика. Но един съвет за музиката, консултирай се с децата иначе ще си останеш при класиката - далеч от топ 10 хи хи хи...
Сега играят Зверев и Кокинакис, а накрая са мачовете в Доха.
Светът вече е толкова малък, че се побира на екрана на телевизора,
стига да имаш подходящите програми:)
Успешна работа и Наздраве!
Продължавам да празнувам...
цитирай
10. vedrina - !!!
05.01.2018 16:19
Прекрасни...
цитирай
11. vesever - Диде, точно снощи си мислех, че на ...
05.01.2018 17:16
Диде, точно снощи си мислех, че на теб най-много ще хареса посланието ми :)
цитирай
12. vesever - Сашо, да поздравя Коста? Ок :) ...
05.01.2018 17:17
Сашо, да поздравя Коста? Ок :)
Само добрини да те спохождат!
цитирай
13. vesever - Валеска, привет! И други години ...
05.01.2018 17:18
Валеска, привет!
И други години се е случвало, поникват и след това завали сняг, ала те оцелятва под снега. И когато се стопи, са свежи и непокътнати.
Удивително е как толкова нежни създания издържат на студа...
цитирай
14. vesever - Коста, надявам се да е добра поличба ...
05.01.2018 17:20
Коста, надявам се да е добра поличба и това пожелавам, да бъде!
Предполагам, че по Вашия край по-късно ще се появят кокичетата, при нас явно е малко по-топло и всичко цъфти по-рано...
Приятно адаптиране, след Америка...:)
цитирай
15. vesever - Краси, че съм пъргава, пъргава съм, ...
05.01.2018 17:31
Краси, че съм пъргава, пъргава съм, ала в случая съм невинна /до доказване на противното /))))
Консултирам се, децата периодично ме светват за новите тенденции в музиката, ала аз си харесвам старата музика, модерните стават все повече лишени от мелодичност и смисленост, поне на мен така ми се струва...
За звученето, лесно е и всеки може да го направи.
Като качиш линка на клипа в лентата отдолу, добавяш &autoplay=1, без интервал, директно го залепяш за линка. И така музиката тръгва автоматично. Знаеш, че така обичам, с отварянето на блога ми, да звучи музика...и я подбирам в синхрон и асоциативно с фотогррафиите...
Браво на Гришата, аз не ги следя, но дано спечели и утре!
Добре си ти, празнуваш още, а мен ме нагърчиха с няколко превода, /не бива да се оплаквам, де, супер съм си, трябва да се трупа капитал/. )))
Снощи една колежка ми звъни и ми казва: 1 стр. медицински за утре заран.
Няма грижи,- отвръщам аз, - давай!
А те били 6 стр. И познай кой пак не е спал като хората ))
Пък днес имах и устен превод наблизо, уникални преживявания се случиха, ще опиша скоро, цял разказ ще напиша. Явих се в ролята на Бонд. Джеймс Бонд. Голям смях и забавления паднаха покрай работата.
И сега довършвам още 2 спешни превода и кафата ми е леко в менгеме, ама аз така съм си свикнала и ми е готино )))
А довечера ще ви покажа едни чаровници!

цитирай
16. vesever - Ведрина, малки принцеси, нали!
05.01.2018 17:33
Ведрина, малки принцеси, нали!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044334
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол